Fest tema

Vill du hyra en temafest för din personalutflykt, teamutflykt eller företagsutflykt? Vi har olika temafester tillgängliga på bokningsbyrån Evenses. Du kan tänka på festtema Apres-ski, Flower Power Party och Oktoberfest.

Man kommer att tänka på allt för temafesten från festen dekoration till musiken, tänk till exempel av en DJ eller till och med ett bra coverband. Titta även på vår nederländska sångare och sångare. Om du har andra temapartidéer för dina grupputflykter, vänligen kontakta oss för att diskutera möjligheterna till ursprungliga temafester.

Förutom musiker har vi också andra möjligheter som passar din temafest, som en fotoboende, fotograf eller ett fint dansgolv som kan ge extra atmosfär för ditt evenemang. Eller för en barnfest hemma en fin clown, ballongklown eller typ.

Hobby temafest för din personalutflykt, födelsedag eller fest

Vill du boka en rolig fest för din händelse? På Evenses är du på rätt adress för att boka en fest tema. Vi har olika teman som passar din företagsfest, födelsedagsfest eller familiedag. Ta en titt på de möjligheter vi har nedan. Om du har frågor om att hyra en av temafesterna. Ta gärna kontakt med en av våra anställda. Vi svarar gärna på dina frågor om att hyra en temafest.
Har du redan blivit entusiastisk om att hyra en av temafesterna eller har du några frågor? Kontakta gärna en av våra anställda eller begär en kostnadsfri offert. Vi är tillgängliga 24/7 för dig, både per telefon och via mail. Vi hjälper dig gärna med mer information om att hyra en temafest!